2014. aug 26.

Aktualitások, 2014. augusztus (1)

írta: Ross Satyr
Aktualitások, 2014. augusztus (1)

Rózsaszín Bikák Zuglóból

Érdekes kísérletbe kezdhetett volna a "Ladies & Balls" alakulata. Van egy zuglói hölgycsapat, amelynek tagjai hosszabb ideje együtt vanak már, és önmagukat a "Pinkbull" névvel azonosítják, vagyis ők a Zuglói Rózsaszín Bikák. A Pest megyei háromnegyed pályás női labdarúgó bajnokságra való benevezéshez támogatót kerestek, ezért egy edzésükre ellátogattam és megnéztem, kik is ők.

A dolog azért lett volna érdekes, mert módunk lett volna a gyakorlatban is kipróbálni, vajon a "semmiből" elindulva, ésszerű egyesületi modellt kialakítva meddig lehet eljutni. Az első hosszabb megbeszélésünkön azt ígértem, hogy a csapat mellé állok, ha szeptembertől intenzíven toboroznak fiatalabb korosztályokat, egészen U9-től U15-ig.

Sajnos, a dolog megbukott. Vagy a csapat vezetését önhatalmúlag önmagának kívánó, igen energikus hölgy korlátozott ismeretein, vagy azon, hogy én másképpen képzeltem el a kezdetet. Vagy mindkettőn. Sajnálatos, de miért ne próbálkozhatnánk egy másik, esetleg eleve fiatalabb csapattal? Lehet jelentkezni.

 

 

Szólj hozzá